Binance Türkiye Uygulamasında Etkileşim Sayısı 1.7 Milyona Ulaştı
İşlem hacmi bakımında dünyanın büyük borsalarından biri olan Binance, müşteri odaklı projeler ve uygulamalarla ekosisteme rehberlik etmeye devam ediyor. Bu doğrultuda Binance Türkiye'nin "müşteri hizmetleri sesli çağrı desteği uygulaması" kullanıcılarına en hızlı ve en pratik çözüm önerileri sunmaktadır. Bu uygulama klasik çağrı merkezleri gibi değil, sadece Binance Türkiye'nin web sayfası ve mobil uygulama aracılığı ile hizmet sunmaktadır.
Binance'in Türkiyede faaliyet sokmuş olduğu müşteri hizmetleri sesli çağrı desteği uygulamasını yurt dışında da devreye sokmayı planlıyor.
Binance Türkiye, uygulama ile kullanıcılarına bir destek modeli sunmakta ve canlı mesajlaşma desteğini istemeyen kullanıcılarına da hızlı bir çözüm sunmaktadır. Canlı destek hizmetindeki etkileşim sayısı 1.7 milyona ulaştı. Şirket uygulamayı ilerleyen zamanlarda daha fazla geliştirmeyi ve birçok bölgede de kullanıma sunmayı hedeflemektedir.
Binance Türkiye 2020 yılının son çeyreğinde kurulan müşteri hizmetleri departmanı sektöre öncülük edecek çalışmalara yoğunlaşmış durumda. Bu doğrultuda kullanıcılar 2021 Eylül ayında "Canlı Destek" uygulamasından faydalanmaya başladılar. Uygulama hem web hem de IOS, Android olmak üzere platformlarda haftanın her günü ulaşıma açıktır.