Ziraat Bankası eşleşmiş cihaz hatası son zamanlarda çoğu mobil bankacılık kullanan kişilerin karşılaştığı bir sorun olarak karşımıza çıkmaktadır. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte hayatımızda pek çok şey değişti. Bu değişikliklerden bir tanesi de mobil bankacılık işlemleri. Hepimizin sıklıkla kullandığı mobil şubeler, hayatımızı oldukça kolaylaştırdı. İster bilgisayardan, ister cep telefonundan mobil şubelere girip işlem yapmak elbette ki hepimiz tarafından oldukça sevilmekte. Hazırlamış olduğumuz yazımızda sizlere Ziraat Bankası eşleşmiş cihaz hatası çözümü ile bilgi vermeye çalışacağız.
Ziraat Bankası Cihaz Eşleştirme Nasıl Yapılır?
Ziraat Mobil uygulamasına, cep telefonunuza gelen SMS ile giriş yapın. Ardından güvenlik ayarları menüsünden güvenlik tercihinizi Ziraat Onay olarak seçebilirsiniz. Böylece Ziraat Mobil’ e bundan sonra sadece şifreniz yardımı ile giriş yapabilirsiniz.
Ziraat Onay Nedir ?
Ziraat Onay, banka müşterilerinin internet veya mobil bankacılığa girerken işlem güvenliğini arttırmak için uygulanan bir güvenlik tercihidir. Ziraat Onay’ın aktif hale getirildiği cihaz mutlaka internete bağlı olmalıdır. internete bağlı olmayan cihazlara bildirim gönderilemeyeceğini bilmelisiniz. Cihazınıza gönderilen bildirimlerin herhangi bir ücreti bulunmamaktadır.
Yapacağınız işlemlerde güvenliliğin sağlanması için oldukça önemli olan Ziraat Onay, para gönderme işlemi yaparken transfer işleminin güvenli bir şekilde gerçekleşmesi için size SMS onayı gönderir. Telefonunuza gelen bu onay kodu işlem yapacağınız ekranda sizden tekrar istenir ve gelen şifreyi doğru girdiğiniz takdirde transfer işleminiz güvenli bir şekilde gerçekleşir. Şifreyi sizin dışınızda kimse ile paylaşmamakta fayda olduğunu hatırlatmalıyız.
Eğer ki Ziraat Onay ilk aktive olduğu cihaz dışında, başka bir cihazdan mobil şubeye giriş yapılırsa aktivasyon işlemlerinin tekrar baştan yapılması gerekir. Uygulamayı siler ve tekrar yüklerseniz de Ziraat Onay’ ı tekrar aktive hale getirmeniz gerekecektir. Bu nedenle mecbur kalmadıkça uygulamayı telefonunuzdan kaldırmayın.
Gece Para Kazandıran Hesap: Vakıfbank Arı Hesap
Gram Altın Makas Aralığı En Az Olan Bankalar 2022
Telefon Numaramı Nasıl Değiştiririm?
Ziraat Bankası’na ait ATM’lere giderek telefon numaranızı rahatlıkla değiştirebilirsiniz. Öncelikle banka kartınız ile hesabınıza giriş yapın ardından karşınıza çıkan adımları izleyerek yeni numaranızı güncelleyebilirsiniz.
Bu adımları bitirdikten sonra artık Ziraat Bankası sisteminin de yeni telefon numaranı kayıtlı olacaktır.
Ziraat Bankası Eşleşmiş Cihaz Hatası Nasıl Çözülür?
Eğer Ziraat mobile giriş yapamıyorsanız ve eşleşmiş cihaz hatası uyarısı alıyorsanız daha önce eşleştirmiş olduğunuz cihazı kaldırmanız gerekmektedir. Peki Ziraat Bankası eşleşmiş cihaz hatası kaldırma işlemi nasıl yapılır. Detayları birlikte inceleyelim.
Eğer ki cep telefonunuzu değiştirdiyseniz veya telefonunuza format attıysanız, Ziraat mobil bankacılık uygulamasına tekrar giriş yapabilmeniz için daha önce eşleşmiş cihazınızı kaldırmanız gerekmektedir.
İlk olarak; Ziraat Bankası eşleşmiş cihaz hatası ile karşılaşıyorsanız bu sorunu şu şekilde çözebilirsiniz. Cep telefonunuzda buluna tarayıcıdan veya bilgisayarınızdan Ziraat internet bankacılığına giriş yapın ve ardından aşağıdaki adımları takip edin.
- İlk olarak tarayıcınızdan ziraatbank.com.tr adresine girin.
- Sayfanın üstünde yer alan "İnternet Şubesi - Bireysel" butonuna tıklayarak sizden istenen bilgilerinizi girerek giriş yapın.
- Karşınıza çıkan ekranda "Profil ve Ayarlar" butonuna tıklayın.
- Güvenlik ve Şifre kısmının altında bulunan "Eşleşmiş Cihazlarım" butonuna tıklayın.
- Eşleşmiş cihazı kaldırmak için "DEVAM" tuşuna basın.
Karşınıza çıkan ekranda "TAMAM" butonuna bastıktan sonra eşleşmiş cihazınız sistemden kaldırılacaktır. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra Ziraat mobil uygulamasına tekrar giriş yapabilir ve işlemlerinize devam edebilirsiniz.