Uzun zamandır konuşulan ve ne zaman gerçekleşeceği konusunda insanların merakla beklediği olay gerçekleşti ve Google Fitbit'i satın aldı. Büyük şirketlerin önünü açık götürdüğü nispeten daha küçük şirketleri satın alma geleceği de bu sayede devam etmiş oldu.
Google, Fitbit'i satın alarak artık giyilebilir teknolojiye de el atmış oldu. Fitbit şu anda dünyanın önde gelen sağlıklı yaşamı amaçlayan cihazlarından bir tanesi. Google'dan yapılan açıklamada şirkete 2.1 milyar dolar ödendiği belirtildi. Bununla birlikte cihaz daha da geliştirilecek ve yapılan yatırım arttırılarak daha çok giyilebilir cihazın piyasaya sürülmesi sağlanacak. Anlaşılan o ki Google bu iş için oldukça rekabetçi olmayı hedefliyor.
- Ceza’nın Beatcoin klibi Trend’de ilk sırada !
- Youtube Kripto Para İle İlgili Kanalları Kapatıyor
- Değerli Konut Vergisi İle İlgili Geri Adım Atıldı
- Özbekistan Kripto Para Alımlarını Yasakladı
- Boeing CEO’su Muilenburg İstifa Etti
Ancak bu noktada insanların akıllarına takılan bir soru var. Bilindiği gibi Google internet üzerindeki en önemli reklam sağlayıcılardan bir tanesi. Piyasaya sürmüş olduğu ürün ve hizmetlerden istediği gibi veri alabilmekte. Bu resmi olarak açıklanmasa da bunun yapıldığı tahmin ediliyor. Google yöneticileri de bunun bilincinde oldukları için bu satın almadan sonraki yaptıkları ilk açıklamalarda Fitbit'in kesinle veri toplamayacağını ve bu toplanan verilerin reklam amacıyla kullanılmayacağını açıkladılar. Google giyilebilir teknoloji pazarına girebilmek için uzun yıllardır çalışmalarını sürdüyor.