Nike NFT geliri 185 milyon doları aştı
NFT'lere olan ilgi azalmaya başlamasına rağmen ikinci çeyrek ticaret hacminin %40 düşmesine rağmen , küresel spor markası Nike (NYSE: NKE ), kripto piyasası kışının ortasında kendisini dijital tokenlerden kâr elde ederken buldu.
NFT'lere olan ilgi azalmaya başlamasına rağmen ikinci çeyrek ticaret hacminin %40 düşmesine rağmen , küresel spor markası Nike (NYSE: NKE ), kripto piyasası kışının ortasında kendisini dijital tokenlerden kâr elde ederken buldu.
Özellikle, lansmanından bu yana, Nike'ın NFT ile ilgili projeleri, şirketi Noah Levine tarafından 22 Ağustos'ta Dune verilerini kullanarak paylaştığı gibi, NFT'lerden en fazla kazanan marka olarak konumlandırarak şirketi 185 milyon doların üzerinde gelir elde etti.
Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci ve Adidas, Ethereum ( ETH ) blok zincirindeki büyük markaların NFT projelerinin performans analizini yaparken toplam NFT gelirindeki ilk beş markayı tamamlıyor .
IRL Brand NFT ortamındaki kapsamlı gösterge tablosu, NFT'lerin dünyanın en büyük markalarından bazıları için ne kadar kazançlı hale geldiğini ortaya koyuyor.
Nike pazar endeksi fiyatı düşüyor
Ayrıca gelire rağmen Nike NFT fiyatlarının Şubat ve Nisan 2022'deki zirveden bu yana düştüğünü; 22 Ağustos itibariyle piyasa endeksi 23.986 dolar.
Bu NFT döngüsünün ilk oluşumu, kısmen markalaşma ve pazarlama çabalarının bir karışımıyla sağlandı. Bu çabalar arasında Adidas ile BAYC ve Nike'ın RTFKT'yi satın alması gibi ortaklıklar, ünlüler tarafından yapılan satın almalar ve müzik videolarında yer almaları yer aldı.
Ancak, promosyon oranları önemli ölçüde yavaşladığı için, NFT'lerin mevcut durumu nispeten değişmemiş görünüyor. Finbold Mart ayında, dünyanın en büyük pazarı olan OpenSea'deki NFT ticaret hacminin %70'in üzerinde düştüğünü bildirdi .
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.