Fortnite ve Oyun Endüstrisi Kripto İçin Çok Büyük
Fortnite ve Oyun Endüstrisi Kripto İçin Çok Büyük
Kripto Para, Fortnite Dünya Kupası’nın sona ermesinden sonra sektörün en tanınmış yatırımcılarından biri olan bu online oyunun organizasyonunda yer almaktan önemli ölçüde karlı çıkacaktır.
New York'ta yapılacak olan Fortnite Dünya Kupası etkinliğinden sonra, kripto para birimi varlık yöneticisi İkigai'nin kurucusu ve CIO'su Travis Kling, oyundaki “devasa” nakit akışlarının kriptoya dönmesinin sadece kısa bir zaman alacağını söyledi.
Epic Games Studio tarafından yapılan Battle Royale tarzı bir oyun olan Fortnite, uluslararası yarışmasını Pazar günü tamamladı. Kazanan, 16 yaşındaki Kyle “Bugha” Geiersdorf, 3 milyon dolar para ödülü ile yarışmadan ayrıldı. Kling, şampiyonun kazandığı bu toplam paranın, Tiger Woods'un Master Golf Serisi’nin kazanıp golf şampiyonu olduğu zaman aldığı paranın üç katı olduğunu söyledi.
Kripto Para Endüstrisi Paraları Yakından Gözlemliyor
Kling, kripto para ve blockchain teknolojisinin oyun dünyasında devrim yaratma potansiyeli konusundaki iyimserlikten oldukça uzak. Çok sayıda büyük yatırım kuruluşu zaten bu alanda yer almakta. İlgilenilen muhtemel şirketlerinden başında ise Ripple ve Tron ağları geliyor. Mart ayında, eski partnerlerinden bir tanesi oyun alanında XRP tokeninin varlığını genişletmek amacıyla 100 milyon dolara eşdeğer bir fon oluşturmak için blockchain oyun şirketi Forte ile ortaklık kurdu. Tron da önümüzdeki üç yıl içinde kendi projesine 100 milyon dolar harcayacağını söyledi. Kripto paralar ayı piyasasının zirvesinde olsa bile EOS ağında blockchain oyunlarını geliştirmek için 16 milyon dolarlık bir anlaşma yapıldı.
- BitPay, Ödemeler için XRP’yi Entegre Ediyor
- Küresel Finans Piyasaları Ilımlı Bir Hava İzledi
- Ether Önemli Bir Fiyat Hareketine Hazırlanıyor
- EUR / USD Teknik Analizi: 22 Ocak 2020
- Hindistan Rezerv Bankası Açıkladı : Bitcoin Yasaklanmadı
Endüstrinin bazı bölgelerinin daha az risk beklentileri var. Ancak eldeki veriler oyun temelli merkezi olmayan uygulamaların (DApps) kullanılmasının önemsenmediğini gösteriyor.
Blockchain veri analitiği şirketi AnBlock tarafından Haziran ayında yayınlanan bir rapora göre, oyun DApp'ları kullanıcı katılımını tetikleme konusunda yeterince çekiciliğe sahip değilken, Ethereum'da aktif olanların büyük çoğunluğu 2018'in tamamında işlem görmedi.
En son yayınlanan SFOX raporu ile ilgili olarak hazırladığımız habere buradan ulaşabilirsiniz.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.